OBCHODNÍ PODMÍNKY
Tyto Obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi společností AI VESTA s.r.o., se sídlem Bořivojova 875/12, 130 00 Praha 3 – Žižkov, IČO: 23672412, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 431029 (dále jen „Poskytovatel“) a zákazníky (dále jen „Účastník“) při poskytování vzdělávacích služeb, zejména webinářů, školení a souvisejících online produktů.
1. Objednávka a uzavření smlouvy
Účastník provádí objednávku prostřednictvím online formuláře na webu aivesta.cz nebo přes partnerské prodejní systémy (např. SimpleShop.cz). Odesláním objednávky vyjadřuje Účastník souhlas s těmito Podmínkami. Smluvní vztah vzniká okamžikem přijetí potvrzení objednávky Poskytovatelem.
2. Cena a platební podmínky
Ceny jednotlivých služeb jsou uvedeny na webových stránkách Poskytovatele a jsou konečné. Platby probíhají online prostřednictvím platebních bran SimpleShop nebo převodem na účet dle vystavené faktury. Fakturace je zajišťována prostřednictvím systému Fakturoid.cz. Poskytovatel je plátcem DPH, pokud není uvedeno jinak.
3. Poskytování služeb
Poskytovatel se zavazuje zajistit webinář nebo školení v dohodnutém termínu a rozsahu. Účastník obdrží po přijetí platby pokyny pro přístup k online obsahu (např. odkaz na připojení). V případě technických potíží na straně Poskytovatele bude nabídnut náhradní termín nebo vrácení poměrné části ceny.
4. Odstoupení od smlouvy
Účastník, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření, pokud ještě nebyla služba poskytnuta. Odstoupení je možné zaslat elektronicky na adresu info@aivesta.cz. Po zahájení poskytování služby již právo na odstoupení zaniká.
5. Změny a zrušení akce
Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit termín nebo obsah vzdělávací akce v nezbytných případech, například z důvodu nemoci lektora nebo technických problémů. V takovém případě bude Účastníkovi nabídnut náhradní termín nebo vrácení plné ceny. O změně bude Účastník informován e-mailem.
6. Odpovědnost a reklamace
Poskytovatel odpovídá za kvalitu poskytovaných služeb v rozsahu uvedeném v popisu kurzu nebo webináře. Reklamaci je možné uplatnit písemně na adresu info@aivesta.cz. Poskytovatel je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího doručení.
7. Ochrana osobních údajů
Poskytovatel zpracovává osobní údaje Účastníků v souladu s nařízením GDPR a vlastními Zásadami zpracování osobních údajů, které jsou dostupné na webové stránce www.aivesta.cz/ochrana-osobnich-udaju.
8. Autorská práva
Materiály poskytované v rámci webinářů, školení a dalších aktivit jsou chráněny autorským právem. Bez písemného souhlasu Poskytovatele není dovoleno je kopírovat, šířit, nahrávat nebo jinak využívat pro komerční účely.
9. Technické požadavky
Účastník je povinen zajistit si potřebné technické vybavení a připojení k internetu pro účast na online aktivitách. Poskytovatel nenese odpovědnost za technické problémy na straně Účastníka.
10. Závěrečná ustanovení
Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 2. září 2025. Poskytovatel je oprávněn je jednostranně měnit, přičemž aktuální verze je vždy zveřejněna na webových stránkách www.aivesta.cz. Právní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Spory vzniklé z těchto Podmínek budou řešeny před příslušnými soudy ČR.
V Praze dne 2. září 2025
Za společnost AI VESTA s.r.o.
Bořivojova 875/12, 130 00 Praha 3 – Žižkov
IČO: 23672412
E-mail: info@aivesta.cz
